"Twingly statistik"

onsdag 5 februari 2020

Snön försvann.....långpromenad...




Väntar medan matte kastar ett par soppåsar





På hemvägen från morgonrundan fick jag syn på Robban och Albin. Matte släppte mig och jag sprang i full fart mot dem. Jag var på bushumör för ovanlighetens skull men det var inte Albin. Igår kväll snöade det ganska så rejält men det var inte mycket kvar av den i morse men lite vitt var det ändå...








Robban fick själv ta långpromenaden med oss idag. Matte testade en av sina "gamla" astmamediciner som var betydligt mer effektiv mot andningsproblemen än de hon har nu men hon blev dålig denna gång också precis som tidigare så hon kunde inte följa med oss ut. Hon blev ju jättedålig sist hon tog den så det var väl inte oväntat direkt men så trist!



Jag har fått upp en intressant vittring. Undrar om det är rådjuren?



...och Albin kollar in en svart mellanstor blandrashund som vi inte känner igen


Som vanligt hittade vi många spännande dofter längs vägen..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar