"Twingly statistik"

fredag 1 juli 2016

Kvavt... Albin på weekendresa







Morgonrunda i skönt väder




När Robban och Albin var klara med morgonbestyren så åkte vi in till centrum för matte  skulle lämna in polisanmälan till banken. Hon fick den igår med posten. Eventuellt kan hon få tillbaka lite pengar......





Vi sitter utanför banken och kollar in en massa folk...En lapplisa är där och lappar för fullt men vår bil står i alla fall lagligt...Bilen bakom oss står i lastzon och det är ju väldigt dumt....




När vi kom hem tog vi en ordentlig promenad för Albin ska ut och resa och det vet han inte om än....





Det är väldigt kvavt ute på förmiddagen....


Nynäshamns skatepark fick pris idag för den har utsetts till kommunens snyggaste konstruktion i en tävling. Jag vet att matte också la en röst på skateparken. Priset delades mellan Sub Surfers Nynäshamn och kommunen, som byggt och finansierat den. Politiker och tjänstemän var på plats men då hade vi redan gått hem eftersom Robban och Albin skulle iväg efter lunch.










Albin hör att Robban kommer och då får han bråttom in från balkongen. Robban har hämtat sin bil. De ska åka på en weekendresa till Kungsör.




När bilen var lastad tog vi en kortare rastrunda innan de åkte iväg. Nu kom det en regnskur och till och med jag tyckte att det var skönt men den tog slut lika fort som den kom...











Robban har skickat några bilder från ankomsten till Kungsör


Albin undrar nog var han är? Han hade sovit under bilresan. Han kollade bara upp när de kom till köerna i Södertälje. Robban som känner till genomfartsvägarna väl tog vägen genom stan och det gick riktigt smidigt så han var i Kungsör tidigare än beräknat till och med..





Jaa, var är jag?




Bäst att kolla in lite främmande dofter...





...som sagt



Albin är osäker men nyfikenheten tar över...Här har han inte varit tidigare....Jag får hoppas att allt går bra i helgen...











Även om jag saknar Albin så tycker jag att det är skönt att jag får ha matte för mig själv i några dagar. Vi ska strax gå ut på en promenad igen men först måste jag vila en stund efter kvällsmaten. Solen skiner igen men det blåser friskt också...




Jag tror att Iris är mest ledsen över att Albin inte är hemma. Hon gillar honom jättemycket...



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar