"Twingly statistik"

torsdag 30 juni 2016

Härlig dag.....hundar...



I natt var det riktigt varmt i sovrummet så jag la mig på golvet i stället för i biabädden. Matte kan ju inte ha fönstret öppet heller för sin pollenallergi. Det finns ju hur mycket växtlighet som helst som hon reagerar på utanför huset. Och jag tycker faktiskt att det räcker med de nysattacker som hon redan har ändå...




Nu är jag trött efter kvällsmaten och dagens promenader. Det har varit betydligt skönare väder idag, solen hade gömt sig och det var +20 grader. Idealiskt för oss så det blev lite längre turer...




Här hittade jag något intressant som måste undersökas noga...




Den lilla hunden som gick framför oss på gångvägen hoppade fram på tre ben. Det såg lite ansträngande ut tycker jag men han verkade inte bry sig




Idag har vi mött hur många hundar som helst och Albin har skött sig fint varje gång




Ett gäng stora hundar leker inne på idrottsplatsen



Här står han och väntar på att jag ska bli klar med mina toabestyr



Ett stopp vid närbutiken. Robban är sugen på chips igen





Matte, kan vi inte gå snart?



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar