"Twingly statistik"

onsdag 15 juni 2016

Skönt väder idag....halsont...



Det har varit betydligt skönare väder idag när inte solen har gassat på oss som tidigare...





Vi måste åka och köpa bröd och grönsaker men jag är inte så samarbetsvillig precis när jag ska in i bilen....





Det är skönt att bakluckan kan vara öppen nu när det är varmt. Det fanns bara en enda skuggig plats på hela parkeringen och den hittade Robban...Vilken tur!




Skönt att vara hemma igen..Vad är det för hund som går där borta månntro? Nä, ingen som jag känner igen...


















Vi har gått de vanliga promenaderna men det blev ingen riktig långpromenad och det är jag glad för. 

Matte har ont i halsen och hon kraxar som en kråka när hon ska säga något. Läkaren sa ju att hon hade drabbats av en virusförkylning men den tycks aldrig gå över...och på detta dessa eviga nysattacker som höll mig vaken i natt igen....
















Nu är det folk som ska ut på sjön igen men det ser ut att vara mindre med båtar här än förr om åren...




Vad håller egentligen Albin på med?




Han har mycket spring i benen ....






Kan vi inte gå nu?



Albin kan ju hålla på att kuta hur länge som helst...



Äntligen har han fått nog....




Även om jag inte gillar regn så behövs det nog komma lite med tanke på hur torrt det är....











Dags att vila efter kvällsmaten....



En av Albins favoritställningar när han ska vila




...och min





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar