"Twingly statistik"

lördag 22 april 2017

En lugn lördag....






Både i morse och igår morse blev jag utskälld av dessa småhundar och det blir jag förresten varje gång jag ser dem ute men vem bryr sig?




...den lilla röda är riktigt rabiat. Och hundägaren skriker bara "lägg av", "lägg av", "lägg av"...Tror ni hunden lyssnar? Nej, inte det minsta och det förstår jag. 







Robban kom och hämtade matte för att hon skulle slippa sitta  här hemma hela tiden. De åkte och fikade på caféet som Lena driver. Ja, Albin och jag fick vara kvar i bilen under tiden men det gjorde inget.....Jag gillar när bakluckan är öppen så att man kan kolla på vad som händer utanför bilen....










Sedan tog vi en långsam promenad innan Robban tog med sig Albin för att åka och montera ihop en stor grill som de  köpte häromdagen.....




























Det lär bli en lugn kväll. Matte ska väl kolla på hockeyn, Sverige - USA i Junior-VM om hon kan slita sig från boken som hon håller på och läser.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar