"Twingly statistik"

lördag 15 april 2017

Mat.....Jag kan Dog Smart nu....



Snön låg kvar i morse. Det var minusgrader ute...



Vad finns under snön månntro?











Matte lagade mat hela förmiddagen. Hon bakade till och med en kladdkaka och det var inte igår precis som hon bakade överhuvudtaget....Hur som helst tyckte Robban och Lena att både förrätten, varmrätten och kladdkakan var jättegoda och det var ju huvudsaken..

Albin och jag fick faktiskt gott nötkött, skinka och lite kokta ägg i vår kvällsmat, så gott....










Robban, Lena och Albin kom klockan 15.00 och innan dess tog matte och jag en längre promenad i solskenet....


Jaha, vad är det där för en hund? Känner inte igen den....



Äsch, strunt i den.....





Oj, där går den stora hunden....
















Nu har jag lärt mig hur jag ska få ut godbitarna. Matte lät aktiveringsleksaken Dog Smart stå framme sedan igår och efter många om och men kom jag på snitsen med att lyfta bort klossarna....






Albin undrar nog vad jag gör?












Nu har Robban, Lena och Albin åkt. De skulle hämta Lenas yngsta dotter på jobbet. Det finns inga allmänna kommunikationer dit.....




Vi tog en kvällspromenad innan de åkte





Det är inte snö överallt....























Matte fick den här fina korgen med "nyttigheter" som matte använder mycket av, ingefära, citroner, paprikor, sallad, sparris, ostar och så mörk choklad förstås av Lena och Robban

....dessutom fick hon en mindre kastrull som hon önskade sig och en torkställning till balkongen. Matte blev förstås jätteglad över presenterna...










...och Albin och jag fick Dentastick




...men nu är jag jättetrött. Matte säger att jag snarkar men det kan jag väl aldrig tro



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar