"Twingly statistik"

tisdag 11 maj 2021

Promenader....nymåne




Usch, jag är trött nu. Vi kom alldeles nyss hem från en längre promenad. Vet inte vem som var tröttast, jag eller Robban som kom hit efter jobbet? Efter promenaden åkte han direkt hem och jag tror att han somnar utan problem i kväll....



Vad är det för hund som går där borta? Jag känner inte igen den



Det är riktigt skönt väder, 19 grader och vindstilla









Albin ute på promenad med matte tidigare idag. Maskrosorna börjar komma och det går fort nu...






En spännande doft bland alla andra





Lite fräscht gräs är alltid gott






Kollar efter Robbans bil. Jag glömde bort att han jobbade...



Tycker att det är lite obehagligt med alla tunga arbetsmaskiner som för oväsen



Det blev ett stopp vid Ica idag igen



Det här var riktigt intressant...







När matte inte har varit ute med oss har hon suttit vid datorn men det har strulat mest hela tiden. Datorn verkar ha levt sitt eget liv så mattes tålamod testades verkligen. Så typiskt vid nymåne, säger matte
Albin har varit på balkongen och jag har slappat i soffan...







Det är nymåne och som alltid vid denna månfas är det en bra tid att gå in i något nytt. Det är en bra tid för att knyta nya sociala kontakter. Samarbeten, nya idéer och allt kreativt skapande gynnas. Det kan också handla om ett nytt jobb, en ny karriär, flytt, en ändrad livsstil, en romans och nytt förhållande etc.
Låt våren inspirera dig och fall inte in i gamla destruktiva tankar
Som vanligt kan tekniska prylar strula och risk finns alltid för oroligheter och trafikproblem vid denna månfas.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar