"Twingly statistik"

onsdag 5 maj 2021

Rastrundor...dagsregn...

 



Idag blir det inga långa promenader, sa matte till mig i morse, då regnet öste ner och skulle göra hela dagen...








Glad blev ju jag som hellre ligger inne och myser. Jag avskyr att gå ut i regnet




Albin tyckte säkert att det blev en trist dag, eftersom det bara blev korta rastrundor för honom också...








Matte känner sig helt mörbultad i hela kroppen och kan knappt röra sig men har ändå svårt att vara sysslolös, så hon rengjorde spisfläkten och alla skåpdörrar, bänkar o andra köksutrymmen...







Hon har bloggat också om "Nyttiga örter & kryddor för hund och hundägare" 










Snart är det väl dags för kvällsrundan hoppas jag, för jag längtar efter kvällsgodiset...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar