"Twingly statistik"

torsdag 10 februari 2022

Promenader o promenader....

 


Idag har inget speciellt hänt. Vi har gått de vanliga promenaderna, en varsin långpromenad på förmiddagen och en något kortare på eftermiddagen....



Albin har mest ägnat sig till att undersöka alla spännande dofter längs med promenaderna...



Han måste hålla koll på ett gäng högljudda grabbar som närmar sig. ...









Det är riktiga stormvindar idag också





Jag blev ordentligt utskälld av en liten vit trasselsudd till hund...




Nu kommer de tre cocker spanielhundarna. De verkar i alla fall vara vänliga och glada









Tyvärr blev Albin tvungen att passera förbi skolan precis när de slutade för dagen. Lite väl rörigt och stimmigt, tyckte han nog




...och där ser jag A-traktorn som jag inte alls gillar, för den för ett hiskeligt oväsen men Albin bryr sig inte alls om oljudet




Får jag en godisbit nu? En mindre hund hade åsikter om honom när den passerade förbi. Albin brydde sig inte alls...







Jaha, så nu ska matte prata med en granne igen. Jag tänker inte hälsa på henne i alla fall utan vill bara hem....










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar