"Twingly statistik"

onsdag 9 februari 2022

Stormvindar...promenader...

 


Om det var vårväder igår, så var det rena höststormarna ute idag. Inte skönt alls...




Väntar på att en småskoleklass ska passera förbi. De var troligen på väg till badhuset...




En mindre sjö på fotbollsplanen.....




Stora rishögar av grenar och kvistar har kommunen samlat ihop och de finns lite här och var längs gångvägarna, men idag lär de får börja om att samla in nytt igen









Här har jag verkligen trasslat in mig runt stolpen. Matte brukar vänta tills jag kommer runt på rätt sida igen men nu släppte hon kopplet, eftersom jag inte gjorde en ansats till att vilja försöka komma loss...



Vi gick till sopstationen igen. Matte skulle slänga glas- och plastförpackningar...




Fy fasiken vad hårt det blåser....




Det finns en Epa-traktor här som låter så himla högt och illa. Jag gillar den inte alls...




Förutom att kolla på OS-sändningarna från slalom, curling och hockey så har matte också haft tvättstugan och som vanligt var det mest handdukar som tvätten bestod av...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar