"Twingly statistik"

onsdag 7 oktober 2020

Promenader....berner sennen....regnskurar..

 



Jaha, det är bara att stå och vänta tills bilkön har passerat förbi. Matte och jag hade tur i morse för vi slapp regnskuren som kom när Robban och Albin skulle ut...





Det var bara en kort skur för när vi gick långpromenaden lite senare var det uppehåll igen...



Albin spanar in en cocker spaniel....





När vi äntligen kom hem fick matte ta en extra sväng för hon hade glömt kasta våra bajspåsar så vi står och väntar på att hon ska komma tillbaka....






Albin är ute på en längre promenad på eftermiddagen med matte. Robban fick åka till jobbet lite tidigare idag för han skulle följa med en patient till sjukhuset i Västerås för undersökning..



...dags att äta lite gräs



Albin kollar efter en hund som försvann runt hörnet där borta. Såg ut som en amstaff...





Och sedan var det förstås min tur och då mötte vi......

Lånad gratisbild


....världens sötaste valp, enligt matte. Vet inte om jag håller med? Det var en berner sennenvalp på 4 månader. Självklart måste matte stanna och prata med hundägaren. Valpen blev väldigt intresserad av mig men tack o lov avstyrde matte hälsandet genom att säga att jag kan vara riktigt grinig mot små lekfulla valpar...Valpen var väldig lik den på bilden..




Trots att solen sken när vi gick ut så skulle det förstås komma en regnskur när vi hade kommit halvvägs på promenaden och tillräckligt mycket så att både matte och jag blev genomblöta...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar