"Twingly statistik"

söndag 13 december 2020

Lucia....duggregn....

 


Vi tog morgonrundan strax efter åtta för matte skulle kolla på Luciamorgon från Jukkasjärvi först..



Matte tyckte att det var en riktigt fin och trevlig sändning...





Vid tiotiden skulle vi ut på långpromenaden. Jag hade helst sluppit det. Jag kände att det kunde börja regna när som helst....



Även om jag hade bråttom runt så fanns det några spännande dofter som jag måste undersöka...



Albin är alltid mån om att matte kommer med...








Bild från SR


Det har inte hänt så mycket idag. Matte kollade på längdskidor och skidskytte. Grattis till svenska herrlaget som vann skidskyttestafetten!

Robban tog Albin med sig när han och Lena åkte till Ica Maxi för att handla








Ute med matte på en längre promenad vid 16-tiden. Det duggregnade förstås...



Jag tyckte att det prasslade mysko i buskaget men jag såg inget...




Nu hade Albin kommit hem så matte tog en promenad med honom också...



Albin spanar in två vinthundar som går framför dem..Varken hundägaren eller hundarna syntes knappt i mörkret. Reflexer är inte så dumt att ha....




Vi önskar er alla en glad Luciakväll



...och en fortsatt trevlig 3:e advent






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar