"Twingly statistik"

onsdag 18 mars 2020

Omväxlande väder...




I morse vräkte regnet ner så jag fick vänta till Robban kom så jag fick följa med honom och Albin ut på morgonrundan....

Vid 11-snåret slutade det att regna, åtminstone för tillfället, så då gick vi iväg på långpromenaden och då var det riktigt skönt ute, vindstilla och varmt...Vi såg inte till en enda människa på hela rundan...




Jag fick en massa gräs och jord på mig när Albin sprätte med bakbenen. Han tar ju i för kung och fosterland så det är bäst att passa sig...




Väntar medan matte plockar upp efter mig...



...och Albin och Robban väntar på andra sidan vägen

Vi hann inte mer än hem förrän det började regna igen och sedan har det kommit skurar resten av dagen...Vi såg en jättefin regnbåge också...








Det doftar jättegott. Matte har bakat en äppelpaj men jag får säkert inte smaka...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar