"Twingly statistik"

torsdag 5 mars 2020

Operation....aprilväder...




Albin är nyopererad och fortfarande lite groggy. Allt gick bra och knölen på bröstet var en ren fettknöl som hade vuxit sig större och kunde trycka på inre organ. Tumören på ögonlocket avlägsnades. Tumörer vid ögonen är 99% ofarliga. Han fick även klorna klippta...




Jag fick följa med när vi hämtade Albin och fick ta en mycket kort rastrunda tillsammans med honom










När vi kom hem tog matte ut mig på en långpromenad. Vi kunde inte ta den på förmiddagen eftersom de höll på att installera portkod och låssystemet i vår entrédörr så matte kom inte ut med elrullstolen men nu funkar allt...



Kort stopp vid Ica. Matte skulle köpa frysta wokgrönsaker



...sedan blev det stopp vid Coop också för att matte skulle hämta ut ett paket. Jag lovar att det verkligen har varit omväxlande väder under dagen, allt från regn, snöfall och uppehåll med sol. Riktigt aprilväder alltså om än lite tidigt..







Nu ska matte kolla på Djurgården - Luleå och det blir ingen lätt match för DIF mot serieledarna även om de är starka på hemmaplan...



Jag väntar på mitt kvällsgodis. Albin ligger i sitt rum och sover. Han har ätit lite mat och fick ett par hundkex innan halskragen åkte på igen. Han gillar den inte alls men måste ha den på sig...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar