"Twingly statistik"

onsdag 4 mars 2020

Snöblandat....bad....




Idag blev inte många bilder tagna för mattes mobilkamera strulade när vi var ute på långpromenaden. Dessutom kom snöblandat regn så det var inte läge att kolla efter vad felet var i blötan och motvinden.

Och dessutom fick jag följa med Robban och Albin på morgonrundan och Robban tog inga bilder...






Leo älskar verkligen FortiFlorapulvret så matte ska köpa det i morgon. En behandlingstid på 30 dagar rekommenderas. Lena och Robbans katt Achmed äter det dagligen sedan lång tid tillbaka. Så fort de slutar med pulvret blir han dålig i magen men matte tror att det bara är en tillfällig tarminflammation hos Leo. Han brukar aldrig vara dålig i magen eller ha lös avföring...



FortiFlora är effektivt. Albin fick det då hans mage pajjade ihop. Sedan dess och med kostbyte har han inte varit dålig i magen en enda gång och det är länge sedan det hände.

                                                 





Albin ska strax bada så att han blir ren inför operationen i morgon. Jag är rädd för att jag också måste bada nu när Robban ändå håller på.. Matte har sagt att jag måste göra det snart eftersom det var ett tag sedan sist men jag hatar att bada...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar