"Twingly statistik"

onsdag 16 mars 2016

Chock?...stretching



Jag tror att jag fick en ordentlig chock igår kväll när matte sa att hon skulle ta kontakt med veterinären om jag fortfarande var dålig i magen så idag har jag inte bajsat en enda gång, varken i natt eller under dagen.....Vet inte hur många rundor vi har gått men jag har bara pinkat....







Det har varit riktigt skönt väder, +8 grader och sol....





Jag kollar på några änder som simmar där isen har smält.....





Albin har förstås också fått sina rastrundor.....Vid ett tillfälle så mötte de den ilskna schäferblandisen. Trots att hon bar en tjock pinne i munnen så blev hon fullkomligt galen när hon fick syn på Albin. Han var dock jätteduktig och svarade inte emot som han brukar göra....




Stretching på gång som vanligt....





Han stretchar hur många gånger som helst varje dag, både ute och inne och det ska ju vara bra enligt matte















Robban ringde nyss. Han är på väg hit efter sitt mycket långa jobbpass men först skulle han åka förbi Ica Maxi och handla sånt som saknas, bland annat kattmat som vanligt....



Det blir ett jäkla liv på Leo om han inte får sin favoritmat och det kan vi inte riskera. Han hörs ändå så det räcker....

















Nu får vi hoppas att det inte bara är ett tillfälligt stopp i diarrén för i morgon måste vi vara ensamma hemma i flera timmar. Matte ska till ögonläkaren och Robban jobbar. Matte måste åka klockan 11 och räknar inte med att vara tillbaka förrän vid 15.30-16-tiden för resan tar tid med pendeltåg och tvärbanan. Pendeltågen går inte för ofta precis hit till Nynäs....













Det är hockeykväll, Frölunda - Djurgården i slutspel. Alla experter säger att Frölunda vinner så då gör de väl det men det bryr vi oss inte om.....Bra gjort av DIF ändå att ha kommit så här långt i serien med tanke på att det är många unga killar med i laget.....




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar