"Twingly statistik"

onsdag 30 mars 2016

Hinder...hundmöten....oväsen






Jag såg ett litet djur springa upp på järnvägen i morse men jag hann aldrig se vad det var för något.....



Oj, nu kommer pendeltåget....












På förmiddagen skjutsade Robban matte till Haninge. Hennes nya glasögon var klara att hämta.....



Jag är inte speciellt intresserad av att gå fram till bilen men självklart hade jag inget val. Robban lyfte in mig som vanligt....




Här sitter vi på parkeringen i Haninge och kollar in folk














Väl hemma igen gick vi en längre promenad......


Väntar på matte som gick hem med sin väska så hon slapp släpa på den under promenaden



Tittar på alla lediga barn som är ute i det sköna vädret och leker





Albin gillar att hoppa över hinder låga som höga




Albin har fått syn på en terrier som går en bit framför oss....




Vi mötte flera hundar..Jag kollar in en tjusig rhodesian ridgeback som gick över till andra sidan av vägen och Albin har fått syn på en labrador...

Idag har Albin varit jätteduktig och bara tittat intresserat på hundarna som har dykt upp under promenaderna...













Det har varit ett himla oväsen i huset de senaste två dagarna. Familjen ovanpå har hantverkare där som lägger in nya golv och det hörs vill jag lova. Både Albin och Leo blir lite oroliga för ljudet.....Tyvärr kommer väl oväsendet fortsätta i morgon för det står golvplankor kvar ute i trapphuset.....Man kan få ont huvudet för mindre....





Iris har inte brytt sig i alla fall. Hon har legat utsträckt på bordet i solen stor del av dagen men blomkrukan verkar ju inte vara så skön som huvudstöd precis. Den katten verkar inte reagera eller vara rädd för någonting i alla fall......




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar