"Twingly statistik"

söndag 29 januari 2017

Gråtrist helg....rensning




Det har varit ganska så grått och disigt ute nu i helgen. Idag blåste det en hel del också och det var ju inte så skönt precis...








Matte och Robban ägnade gårdagen till att rensa i källarförrådet. Hela bilen blev full med grejer som skulle kastas. Det mesta var Robbans och som han inte har användning för längre. Nu lär det rotas runt i grovsoprummet för det var många helt funktionsdugliga sportgrejer som kasserades.











Här är vi på väg till bilen. Albin vill gärna ut och åka bil men det vill inte jag



...så det gäller att se ut som om jag har viktigare saker för mig




...men som vanligt hade jag inget att säga till om














Hemma igen



Albin väntar på mig....



...medan jag kollar in den här intressanta doften





...och där går den ilskna beaglen 






Nu var det min tur att vänta in Albin och Robban



De fick gå en extra vända till hundlatrinen
















En snabb rastrunda innan kvällsmaten




Jag känner vittring av vilt ända in på husknuten












För övrigt har det varit många sportsändningar på TV:n i helgen. Jag är måttligt intresserad...




...desto mer är Leo som följer hockeymatchen som DIF tyvärr tappade i slutet av matchen och det var ju inte första gången. Matte blev riktigt irriterad...













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar