"Twingly statistik"

tisdag 3 januari 2017

Överdrift...skönt väder....Albin




Nu tycker jag att matte överdriver lite. Tror ni inte att  använde hon furminatorn på mig varje gång vi var ute idag och det redan på morgonrundan. Jag ville ju hem till frukosten så fort som möjligt ....




Furminator - så otroligt effektiv



På hemvägen fastnade jag på fel sida om stolpen och jag hade nog stått kvar där ännu om inte matte hade släppt kopplet till slut. Jag fick helt enkelt hjärnsläpp.....








Det har varit ett underbart skönt väder, - 5 grader och sol. Vi tog en långpromenad vid lunchtid



Kollar på ett stort gäng änder....



....men det var ett himla liv på dem








Det kommer en liten pudel mot oss




Isen börjar lägga sig igen




Jaha, så skulle jag få en genomgång igen. Ja, mycket hår lossnar även denna gång




Tror att den där fågeln retas med mig. Det låter så...




Ingen korv som vanligt....





....och inte i det här trädet heller









Albin kom hem nu på eftermiddagen. Han blev jätteglad över att se mig igen. Jag visade väl inte samma glädje tillbaka men visst är det kul att han är här....


Albin verkar vara ganska så trött. Han slocknade efter kvällsmaten



...och det gjorde även jag



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar