"Twingly statistik"

fredag 8 september 2017

Tidig runda...annorlunda lunchpromenad






Robban gick morgonrundan med oss jättetidigt i morse (åtminstone var det tidigt för Albin) för han skulle åka till Linköping för att närvara på en begravning. En fd arbetskollega och långtradarchaufför avled hastigt och oväntat i cancer i somras. Han var mycket omtyckt och uppskattad av alla. Robban åkte dit med en kompis som också varit fd arbetskollega på samma företag....



Arne

1952 - 2017









Och eftersom matte inte kan ta någon promenad just nu så skulle Lena och hennes äldsta dotter gå en längre runda med oss vid lunchtid. Verkligen jättesnällt av dem! 


Här sitter vi och väntar...




...kommer de aldrig?





Till slut kom de och då var även dotterns kusin och hans lilla son med. Så snopen jag blev! Jag kollar alltid när jag träffar nya människor om de har något ätbart med sig men där fick jag tji....





...men han kunde väl få klappa mig ändå





...så länge barn sitter stilla i en vagn så är det helt okej för mig




Jag  fick beröm för att jag gick så fint 




Ibland var jag förstås tvungen att undersöka några dofter







...bygget börjar bli klart nu




....väntar in Albin





...som alltid måste pinka lite varstans














Albin lämnade inte kvar något till mig av kvällsmaten, inte ens en enda liten ärta. Han måste ha varit hungrig....





Är mätt och belåten....






....och det är nog Albin också
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar