"Twingly statistik"

torsdag 11 oktober 2018

Hackspettar och ekorrar....



Vi har gått morgonrundorna en timme tidigare än vanligt den här veckan eftersom Robban har haft en körning varje morgon. Mig gör det inget men morgontrötta Albin hade säkert velat sova lite längre... 

När Robban senare kom tillbaka så har det blivit de vanliga stoppen vid Coop och Ica innan skogspromenaden. Idag var det riktigt skönt ute, sol och vindstilla...







Nu är hackspettarna igång igen


...det var ett himla hackande hela tiden













Oj, två ekorrar springer uppe på trädgrenarna



Hur ska jag komma dit upp?





Vet inte riktigt hur jag ska bete mig?




Fasiken vad de retar mig...




Nu klättrade den ena ner på marken i full fart. Jag höll nästan på att dra omkull Robban när jag ville sätta efter den...



Albin fattar inte varför jag blir så exalterad och uppjagad. Han verkar ha noll intresse för viltjakt, vilket matte i och för sig är väldigt tacksam över










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar