"Twingly statistik"

måndag 15 oktober 2018

Sen morgonrunda....hundrastgården



Det blev en sen morgonrunda och det på grund av mattes andningsproblem. Trots att hon hade inhalerat astmamedicin två gånger under natten så hade hon det jobbigt med andningen i morse. Inte förrän efter klockan nio kunde hon gå ut med mig. Mig gjorde det inget egentligen men det värsta var att frukosten också blev sen...


Kollar in två små vita hundar som skäller ut mig, den ena verkar helt rabiat...





Vi tog en liten omväg eftersom hundägarna skulle stå kvar och snacka med varandra mitt på gångvägen...



Här fanns gott gräs....




.... men gräset vid andra stolpen var godare






Trots att matte inhalerade mer astmamedicin när hon kom in med mig så fick hon stora andningsproblem när hon sedan var ute med Albin.









Robban kunde inte gå morgonrundan med oss i morse för han fick en jättetidig körning från Västerås till Strömsholms djursjukhus med en jättesöt liten chihuahua.



Felix












Senare på dagen åkte vi till hundrastgården. För en gångs skull var det mer fart på mig än på Albin.







Han lunkade mest runt...





...medan jag sprang för ovanlighetens skull




Dessutom rusade jag ut och in i agilitytunnlarna och det utan godis




















Undrar vad Iris funderar på? Hon har varit ovanligt lugn de senaste dagarna















Dags för kvällspromenad





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar