"Twingly statistik"

fredag 26 oktober 2018

Solig och rolig skogsrunda......





Solen skiner starkt men det är lite kyligt..Det var minusgrader i natt men nu är det 2 grader varmt. Idag tyckte jag att det var kul att vara i skogen


Det prasslar...Äsch, det var bara ett par fåglar



Öronen spretar ofta åt olika håll på Albin



...och nu kommer en motionär som vi ofta brukar se här



Jag brukar inte vilja gå eller hoppa upp på stenar men den här var inte så hög...



Albins var betydligt högre. Han älskar att hoppa upp på stenar och bänkar, ja allt som han kan hoppa upp på




...tryggare att hålla sig på marknivå




Jag hoppade till och med upp på bänken. Jag är alltid duktig på att sitta kvar när jag får det kommandot. Det brukar inte Albin vara men idag var även han det...








Eftersom det var så otroligt skönt väder tog vi en längre promenad vid tvåtiden






....och nu fick Albin syn på sin ärkefiende, den lilla och trevliga jack russellkillen som bor granne med oss. Begriper inte alls vad Albin har emot honom?




.




Trångt vid matskålarna....









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar