"Twingly statistik"

fredag 25 januari 2019

Piggare kille....aptit...bus




Albin mår bättre idag igen. Han åt ingenting på hela dagen igår, inte ens kvällsgodiset fick han i sig utan det låg kvar i sängen i morse. Efter morgonrundan var han i alla fall hungrig så frukosten försvann i ett nafs...



Vi åkte till hundrastgården och idag var det fart på honom




....medan jag mest gick med nosen längs marken




Albin tycker nog att jag är ganska så tråkig som inte vill busa med honom





Nu har jag gått längs staketet runt hela rastgården och det tog ju sin lilla tid




Robban fick busa med honom i stället




...men det blev faktiskt fart på mig också när jag såg Albin springa till Robban



...hela två gånger sprang jag mellan matte och Robban. Jag kan när jag vill....



....men att busa med Robban hade jag absolut ingen lust med. Jag slog dövörat till och låtsades inte alls om honom, sedan kunde han stå där och locka på mig bäst han ville..




Håller koll på en person som går utanför staketet. Tycker att han ser lite mysko ut...











Robban hade en körning till Köping som Albin kunde följa med på...









Matte bjöd Robban på middag. Idag blev det torsk, potatis, skirat smör, ruccolasallad, tomater och rårivna morötter















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar