"Twingly statistik"

tisdag 8 januari 2019

Snö...renovering...irriterad...




Både Albin och jag blev lite förvånade över att det hade snöat under natten. Så kul även om den är bra blöt! Här är vi vid bilen och ska först åka iväg till sopcontainrarna och sedan till hundrastgården....













Vi märkte att det hade varit några hundar här före oss......





Idag var det mer fart på mig inne i rastgården. Det är ju så kul med snö!



Albin följde efter mig som om vi lekte följa John...




Och vem har varit här?





Självklart kom Albin efter mig...




Robban busade lite med oss...






Matte ropade på oss. Albin sprang förstås raka vägen fram till henne medan jag gjorde en avstickare först





Nu har Albin fått nog och vill till bilen. Han har ömtåliga tassar den hunden...



Jag ville bara undersöka ett par dofter till innan vi åkte vidare till Ica för matte behövde göra ett par inköp till middagen.








Robban åkte hem för att fortsätta med renoveringen av köket. Lena har länge velat ha en köksö och nu är den nästan klar. Det är bara den måttbeställda bänkskivan som  saknas. Dessutom har han fixat till en arbetsbänk till så att hon också får plats med alla sina köksmaskiner.





Irritationen växer hos matte för hon fick inte sitt bokpaket idag heller. Man kan verkligen undra vart det har tagit vägen och vad de pysslar med på det här företaget?













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar