"Twingly statistik"

lördag 1 juni 2019

Sen runda...ruggigt väder...katter...



Robban försov sig i morse och det var väl inte så konstigt precis. Vi kom inte ut på morgonrundan förrän vid niotiden. Matte hade precis tänkt gå ut med mig när han dök upp...




När vi sedan gick ut på långpromenaden så började det att regna så idag kom vi inte undan. Kallt och blåsigt var det också. Kändes som rena höstvädret...



Här upptäckte vi flera intressanta dofter




Vad tittar Robban på månntro?





Jo, massor av barn som spelar fotboll i det ruggiga vädret




Måste kolla så att matte kommer ikapp oss








 Iris ska naturligtvis trängas med mig i soffan. Jag gillar inte när hon är närgången så jag muttrade lite och då gick hon..




....och är det inte Iris så är det Leo som tar upp plats när jag vill sträcka ut mig men honom flyttar man inte på frivilligt








Djurgården vann nyss över Sirius med 2-0 när de spelade sista fotbollsmatchen i Uppsala innan sommaruppehållet. Det var ingen bra match av DIF men viktigt med vinst ändå.







Nu har ytterligare en blomma slagit ut. Så vackra!







Dags för kvällsrundan innan Robban måste åka. Han och Lena är bortbjudna på mat hos Lenas bror och hans sambo.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar