"Twingly statistik"

söndag 14 maj 2023

Nybadad...korta promenader....

 


Jag är sur efter att jag blev tvungen att bada. Robban kom hit vid 15-tiden för att ta en promenad med oss. Därefter lyfte han in mig i duschen, för jag gick givetvis inte in dit frivilligt. Jag hatar att bada...


Albin är också nybadad och han tyckte nog att det var skönt..





För övrigt har matte tagit de vanliga korta rastrundorna med mig och Albin..



Det var skönt att ställa sig i skuggan en stund...


Kollar om det var Robban som kom men det var det inte...





Albin var ute på balkongen på förmiddagen men kom in efter en kort stund. Jag tror att han är orolig över att det ska komma några insekter flygandes....





Matte har kollat på derbymatchen i fotboll mellan Hammarby  - Djurgården. Matte tycker att Dif har varit bleka och slarviga, så Hammarbys vinst med 4-3 är rättvis.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar