"Twingly statistik"

tisdag 2 september 2014

En helt vanlig dag....grannens katt...







Jag hittade gott gräs på morgonrundan som jag smaskade i mig.......




Jag var rädd att jag skulle behöva åka i bilen men Robban skulle bara fixa någon grej med den....





Jag hör något mysko ljud från skogsdungen.....



...måste kolla närmare....



....ut från buskaget kommer grannens mycket tuffa katt




Vi gör sällskap till huset....Katten bor i trappuppgången bredvid oss....Förut var jag rädd för honom men det är jag inte längre även om jag vill ha lite avstånd.....Den katten flyttar sig inte för någon....





Promenad före kvällsmaten.........



Det har varit en helt vanlig dag. Inget speciellt har hänt. Robban är inte ett dugg bättre vad gäller förkylningen och matte mår inte heller helt hundra just nu så vi har inte gått några långa promenader men desto fler kortare. Det har varit ett underbart väder idag också…..






Matte säger att det är dags för kvällsrunda men jag är trött och vill sova....



Iris ligger ovanför mig på soffkanten...Hon vill väl ha koll....



Leo har lagt beslag på mattes fåtölj......inte ofta som hon får sitta där inte....











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar