"Twingly statistik"

fredag 12 september 2014

Kamera.....Carina...


Carina ville låna mattes kamera nu när hon ska ner till västkusten igen. Hon kör ett gäng brandmän dit denna helg också.  Carina tyckte att det är så fint vid Karlsborgs fästning så hon vill ta några kort men hon har ingen egen kamera.....


Karlsborg


Jag fick följa med matte och Robban när de åkte för att överlämna kameran till henne. Brandmännen skulle hämtas på Coops stora parkering här i stan så vi åkte dit.





Väntar på Carina....


Nu kommer hon tydligen med bussen....










Carina var något försenad för att en liten tax hade sprungit mitt på vägen så hon var tvungen att stanna bussen och få bort hunden från vägen. Den sprang in i ett villaområde. Hoppas att det slutade bra bara……
















Vi väntar på matte....









Oj, nu kommer hon visst....




Matte gick in på Coop för att köpa lite mer grönsaker till middagen som Robban skulle tillaga idag. Det blev gulaschgryta. 




Tyvärr fick jag inte smaka för det var alldeles för starkt för min mage, sa matte.











Vi har precis kommit in från en kortare promenad som gick i snigelfart. Matte har skitont i sin fot så hon knappt kan stödja på den. Nu har hon tagit ett fotbad och jag tänker vila en stund i soffan innan det är dags för kvällsrundan......



Provar mitt blinkande ledhalsband....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar