"Twingly statistik"

torsdag 11 september 2014

Färskfoder......ledhalsband......







Idag åkte vi till CRT i Haninge för att köpa mat till mig. Nu fick vi köpa Bravo färskfoder med kyckling och grönsaker för ”mitt” foder var slut. 


I lådan finns mat till mig...Det doftar gott fast det är fryst...


Annars brukar jag ju äta lamm med grönsaker. Kycklingfodret är också för hundar som ska försöka gå ner i vikt……får se hur det blir med det? 



Matte köpte också ett  ledhalsband som lyser i mörkret åt mig. Det börjar bli riktigt mörkt på kvällarna nu så det gäller att synas.






Som vanligt fick jag beröm för att jag uppförde mig så fint och inte brydde mig om de andra hundarna som fanns i butiken. Jag försöker inte ens sno något av allt godis som ligger överallt… Det finns hur mycket som helst som frestar oss hundar......










Intill CRT finns en bilfirma så Robban tog med sig mig och kollade på deras bilar. Trodde att han aldrig hade kollat klart och det fanns hur många bilar som helst.....jobbigt...











Jag är inte det minsta intresserad av bilar....















Robban uppsökte också frisören och det behövdes sannerligen. Jag kände nästan inte igen honom när han kom därifrån. Nu är han riktigt kortklippt och det måste ju vara skönt…..











Väl hemma igen så lämnade de mig ensam då de skulle åka till ICA och handla inför helgen. Det gjorde mig ingenting för nu var jag riktigt trött…..

















Ja, sedan har vi gått de vanliga promenaderna. Jag fick det ”nya” färskfodret till kvällsmat och det var riktigt gott……


















Och nu vill jag vila en stund igen…..












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar