"Twingly statistik"

tisdag 30 september 2014

Längre promenad.....fiske...


När matte var klar i tvättstugan på förmiddagen så gick vi iväg på en lite längre promenad i ett område där vi inte brukar gå. Där fanns förstås en många spännande dofter som jag måste undersöka. Vi mötte en liten cavalierkille och en äldre golden men jag låtsades inte se dem…..Jag märkte nog att de ville hälsa på mig men det ville inte jag…..














Ja, vi har varit ute och gått flera gånger idag. Det har varit ljuvligt väder även om det var lite kyligare än igår……



Samma man sitter och fiskar idag igen....Undrar om han får något napp?
















Nu är jag mätt och belåten och behöver vila en stund…..


Leo är sur....



...för Iris har snott mattes fåtölj som han vill ligga i,,,,









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar