"Twingly statistik"

fredag 4 december 2015

Deppig....läskigt....




Regnet vräkte ner när vi gick morgonrundan. Matte tvingade mig runt. Kul var det inte för det blåste kraftigt också. Tack o lov fick jag ha täcket på mig så jag inte blev helt genomblöt....Usch, vad jag hatar det här vädret..





Robban körde fram bilen när han skulle skjutsa matte till Fonus. Hennes morbrors begravning måste ju ordnas....

Jag har ingen lust att åka bil men blev ju tvungen förstås....




Albin kollar när Robban lyfter in mig i bilen. Han hoppade  självmant in därefter. Det skulle aldrig jag göra.....













När vi tvingades ut på en promenad nu i eftermiddag så var det riktiga stormvindar. Herregud, ibland trodde jag att både matte och jag skulle blåsa bort. Både Albin och jag tyckte att det var läskigt med alla plötsliga ljud runt omkring oss i mörkret.......





Jag känner mig trött och deppig. Hoppas att det blir bättre väder snart igen för det här gillar jag inte....














En som var trött igår kväll men inte riktigt ville erkänna det var Albin






Till slut orkade han inte hålla ögonen öppna längre....
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar