"Twingly statistik"

onsdag 16 december 2015

En vanlig onsdag....

Jag har inget speciellt att berätta idag. Matte har gått separata promenader med oss och ingenting märkvärdigt hände under dem....



Man kan inte tro att vi har passerat halva december för det är varmt och grönt ute fortfarande. Ja, matte gillar det men jag och Albin vill gärna ha snö nu......



Albin kollar in en stor ljus hund. Han reagerar på och blir stressad av stora hundar men matte lyckades hålla Albin lugn denna gång....



Och nu grävs det på vägen intill stora parkeringen också. Stan är full med arbetsfordon och det grävs överallt. 

I morse fick matte och jag ta en omväg för att kunna ta oss fram. 




Albin hittade förstås många intressanta dofter idag också....





....och det gjorde jag också









Matte har inte hunnit med så mycket annat än våra promenader och den dagliga städningen....Både Albin och jag fäller en hel del just nu, ja det gör även Leo så det blir en hel del hår att ta reda på.....













Vilopaus efter promenad och kvällsmat






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar