"Twingly statistik"

fredag 18 december 2015

Morgontrött Albin....arg Leo



Idag har det varit 9 grader varmt och gråmulet ute.....



Det är så skitigt ute, blött, lerigt och inte blir det bättre av att de gräver överallt...Jag vet nästan inte var jag ska gå för jag är rädd om mina tassar....Matte undrade om hon skulle köpa gummistövlar åt mig? Det vore väl en syn det.....





Det låter som om ett par fåglar slåss inne i buskaget. Vet inte vad de pysslar med?

















Så här ser Albin ut när matte säger att de ska ut på morgonrundan. Han har inte alls bråttom trots att klockan är över nio. När de väl efter många om och men kommer ut visar det sig att han är jättenödig....




Albin har fått syn på Timo. Nu vet han inte riktigt hur han ska bete sig men han höll sig lugn. Det var lite för långt avstånd för att han skulle bli helt uppstressad.....






...som vanligt måste intressanta dofter inspekteras

















Så här stirrar Leo på matte när mattiden närmar sig. Han kan sitta länge på det här viset....



...men till slut blir han riktigt arg och skriker rakt ut om matte inte bryr sig eller är upptagen med något annat. Jag lovar att han har röstresurser den katten...

















Inte en enda liten korvbit idag heller....suck






Nu måste Albin stå och kolla på när grävmaskinen är i farten.....






...och det riktigt noga

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar