"Twingly statistik"

onsdag 30 december 2015

En gråtrist blåsig dag...och så dessa smällare




Idag har det blåst riktigt kallt hela dagen och det är oerhört halt bitvis på gångvägarna och trottoarerna så vi har försökt gå på gräsmattorna så mycket som möjligt men det är knaggligt där också...

















Carina kom hit vid niotiden och käkade frukost. Hon hade ett par timmars väntetid till nästa körning då hon skulle köra flyktingar för första gången....

Albin och jag blev jätteglada när Carina kom hit..........






...som vanligt låg Leo på soffryggen och sov och det har han gjort större delen av dagen. Han muttrade irriterat emellanåt för han gillar inte att bli störd så helst vill han ha soffan för sig själv tror jag....












Bilder från promenad senare på dagen....









Som vanligt står Albin och Robban och väntar på mig....



....men jag var tvungen att kolla om det kunde finnas någon liten korvbit i trädet men det fanns det ju inte förstås




Låter en hund passera förbi innan vi fortsätter.....




Byggandet av uterummet står tydligen stilla men varför bygga mitt i vintern?




Jag trodde först att det var rådjuren som dök upp men det var bara en stor brun hund. Inget intressant alltså....























Som vanligt tänkte jag ta en tupplur efter kvällsmaten men nu har det smällt flera gånger här i området så jag kan inte slappna av. Usch, så läskigt det är.....Jag tror inte att jag törs gå ut på kvällsrundan....























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar