"Twingly statistik"

måndag 21 november 2016

Albin tar för sig....tåg....pälsvård





Det har varit varmt och skönt idag också även om solen bara tittade fram ibland











Egentligen skulle ju Robban har börjat på nya jobbet i morse men han kom inte iväg. Det räckte inte med att byta hjullager på bilen utan även hjullagerhuset är också trasigt. Idag har han beställt de delar som krävs. Han får börja jobbet i morgon bitti i stället så han tog tåget till Kungsör.






Innan han åkte tog vi en långpromenad....


Vi väntar på matte




Äntligen kommer hon...




Vi väntar in en golden så att han kan gå före oss så slipper Albin bli uppjagad för de ska gå samma väg som oss ...






Jag fick träna lite inkallning under promenaden. Ganska kul tycker jag....



Och så var det dags för pälsvård med furminatorn. Det lossnade mer hår från mig än från Albin för ovanlighetens skull...



















Albin fick rusa runt på grässlänterna vid skateparken....

































Iris var ute på balkongen och "hjälpte" Robban sätta upp en ljusslinga. Hon är väldigt hjälpsam den katten och ska alltid vara med när något är på gång...




För första gången låg Albin självmant kvar en liten stund i soffan. Han brukar sällan hoppa upp där och om han gör det så stannar han aldrig kvar....





Leo ser tydligen något spännande på TV:n




...medan Iris vill göra sällskap med mig på golvet







Matte trodde inte sina ögon när hon fick syn på att Albin låg i hennes säng.  Det har han aldrig gjort förut. Och han låg kvar en lång stund dessutom. Matte tycker att det är roligt att han tar för sig mer och mer. Vet inte om jag är lika förtjust för jag vill ha mattes och mitt sovrum för oss själva...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar