"Twingly statistik"

söndag 18 december 2016

Det stinker...promenader...lugn helg



Snacka om att det stinker illa här inne och det beror på matte som har smörjt in sig med Tigerbalsam i dagarna två. 





Vet inte riktigt vad som hände igår men Albin trängde sig emellan matte som satt i soffan och soffbordet. På något sätt fastnade han i mattes ena ben och något hände med hennes onda höft för sedan dess kan hon knappt gå eller röra sig för smärtan.











Robban kom hit igår morse. Han har fortfarande ont i huvudet av hjärnskakningen. Vi tog en promenad.......



Vad håller Albin på med egentligen?



Han tyckte det var kul med vattenpölarna efter isen som tinar upp


Det vanliga filosoferandet...




Det är lite väl kyligt ute på balkongen så jag stannar inne




Aldrig får man vara ifred för Iris











Vi har gått ett par promenader idag också även om både matte och Robban har varit tvungna att vila 


En liten dvärgpinscher skäller argt på mig. Konstigt för han har hälsat på mig tidigare..




Kolla, en ekorre...



Timo kommer bakom oss. Albin har inte upptäckt honom ännu tack o lov....




Det blev ett stopp vid närbutiken idag också. Det doftar så gott från pizzerian...



Både Albin och jag fick syn på en amstaff som står borta vid brevlådan





Han står bakom barnvagnarna. Han blev jättearg när jag passerade förbi honom då vi skulle gå vidare



Albin har spring i benen


...och är på bushumör















Jag låg utsträckt och vilade mig i soffan när Leo helt fräckt hoppade upp och la sig tätt intill mig. Helst ville han putta undan mig så att han skulle få soffan för sig själv tror jag. Har han bestämt sig för att ligga på en plats så bryr han sig inte om ifall att den är upptagen...














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar