"Twingly statistik"

tisdag 20 december 2016

Snygg schäfer....rastrundor...







I morse såg jag den snygga schäferhunden igen och han tittade långt efter mig. Han verkar väldigt trevlig och för ovanlighetens skull så är han tyst också. Det gillar jag. De flesta schäfrar häromkring är väldiga gaphalsar tycker jag...










Robban tog en längre morgonrunda med Albin som inte alls var intresserad av att gå ut. Robban skulle inte vara på jobbet förrän efter lunch så han åkte vid tiotiden... 







Vad glad och snopen jag blev när Carina plötsligt dök upp







Jag vill ha Carina för mig själv men självklart skulle Iris hoppa upp i soffan. Hon ska alltid lägga sig i allting...



...och sedan kom även Leo men han ville nog bara tala om för matte att det var dags för lunch snart...







Matte har haft stora svårigheter med att gå idag men vi har i alla fall gjort ett par kortare promenader. Det är bara att bita ihop som hon säger. Hon fick tid hos sjukgymnasten i mellandagarna.....




Matte är glad så länge det är varmt ute och barmark och det är jag också



Många spännande dofter finns det överallt




Vet inte vad Albin har fått syn på?













Har precis kommit in från en runda och ätit kvällsmat så nu ska jag vila en stund....











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar