"Twingly statistik"

onsdag 28 december 2016

Korta promenader...bakben...dagbädd...








Förutom morgonrundorna har det bara blivit kortare separata promenader idag






Matte åkte iväg till sjukgymnasten vid lunchtid så vi var ensamma i ett par timmar.

Hon fick stötvågsbehandling för inflammationen i vänster höft, ben och knä igen. Hon fick samma behandling för tre månader sedan och då hade den effekt. Att matte så ofta får inflammationer beror till stor del på fibromyalgin. 











Här har många hundar pinkat....



ja, även Albin känner jag



Albin ute på morgonrunda strax efter nio



Han iakttar en svart större hund som vi inte har sett förut...



Jag trodde först att det var Robbans bil men det var det inte. Jag reagerar och kollar på alla Volvodieslar som passerar... 



Det här var intressant....



Albin har problem med sitt högra bakben igen...







Albin hör en hund skälla ilsket på avstånd




Det går inget vidare med sprättandet idag...



Han har en förkärlek till stubbar också













Jag la min nalle i dagbädden för då vågar inte Albin lägga sig där. Jag tänkte vila i den lite senare. Matte tycker att det var elakt eftersom det är Albins bädd. Hon tycker att jag kan hålla mig till sofforna som jag brukar....


...så hon tog bort nallen




....äntligen tänkte nog Albin




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar