"Twingly statistik"

tisdag 4 juli 2017

En lång urtrist dag....




Den här dagen har varit så lång och inget roligt har hänt. Robban har gått promenaderna med oss som vanligt men inte ens de var speciellt händelserika. Inte en enda hund har vi mött och det har varit ovanligt tyst ute tycker jag trots att det har varit fint väder. 

Matte har inte varit utanför dörren på hela dagen och inte kunnat göra så mycket annat heller men hon snodde ihop en rabarberpaj. 




Det doftade så gott här inne en stund, ja ända tills vi kom hem från en av promenaderna och det stank av Tigerbalsam i lägenheten. Till och med Robban reagerade på den starka lukten men han åkte ju direkt så han led ju inte som jag och Albin fick göra.....









Robban har gått kvällsrundan med oss och åkt igen. Albin har somnat för natten. Jag har käkat upp min kycklingpinne så nu vilar jag tills det är dags för matte och mig att gå till sängs också men det dröjer väl et tag för hon ska säkert se Morden i Midsomer....








Robban lämnade sin bärbara Mac här så att matte kan halvligga i soffan och ändå använda datorn för hon orkar inte sitta så lång stund åt gången vid sin stationära. Mattes iPad har blivit så trög men den har ju några år på nacken. Det här underlättar en hel del för henne. Robban kan låna Lenas Mac  om han behöver men han använder nästan bara sin iPhone....





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar