"Twingly statistik"

onsdag 12 juli 2017

Trädgård.....grattis Robban....hundgodis



Robban tog med sig Albin och mig efter lunch för att vi skulle få vara ute i trädgården....








Men jag hade ingen lust att vara där ute så jag gick in och höll Lenas son sällskap i stället. Han är ju ledig på vardagarna och jobbar långa pass alla veckoslut i stället, fredag - söndag...Robban undrade förstås vart jag hade tagit vägen men han förstod snart att jag hade gått in...Jag trivs faktiskt bäst inomhus även om matte sa att jag följde ju med Robban för att jag skulle få vara ute och andas frisk luft men vem bryr sig om det?













Robban fyller år idag så vi har grattat honom. Albin och jag gav honom hockeybiljetter till en av Djurgårdens matcher i höst medan matte tyckte att han behövde kläder så han fick ett presentkort av henne...


Robbans lunch














Robban hämtade ut ett paket till oss. Matte har beställt godis  från Tuggmästaren. De innehåller inget socker, inga färgämnen eller andra konstgjorda ämnen..... Det är första gången hon beställer från dem så det ska bli spännande att testa tycker jag....Tror att matte vill byta ut kycklingpinnarna mot något mer naturligt godis..

Lammöron


Hundkex












Matte och Lena och hennes tre barn ville fira Robban genom att äta middag på den italienska restaurangen Casa Nostra. Matte och Robban kom nyss hem därifrån...



Väntar på maten. Jag hörde att både matte och Robban åt en mycket god oxfilérätt eller det gjorde de flesta av dem..













Robban ska ta kvällsrundan med oss innan han fortsätter hem till Lena...Leo väntar väl på sitt kvällsgodis men han är lite väl tidigt ute......














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar