"Twingly statistik"

fredag 14 juli 2017

Trädgård....retsticka....tidig runda..


Vid lunchtid efter förmiddagspromenaden frågade Robban om jag skulle följa med honom och Albin så att jag kunde ligga ute i trädgården?

Så här reagerade jag.....



Jag låtsades helt enkelt inte höra honom. Det spelade ingen roll hur många gånger som han frågade? Jag rörde mig inte ur fläcken förrän de hade åkt....Han vet ju att jag hellre är hemma hos matte......






Robban skickade nyss ett par bilder på Albin som älskar att vara ute i trädgården.....


 Albin la sig direkt i gropen som jag grävde igår...



...medan Robban förberedde maten som han ska bjuda sina gäster på i kväll så låg Albin ute och sov......









Iris är en riktig retsticka. Hon vet så väl att jag inte vill att hon är i närheten av mina mjukisdjur och ändå lägger hon sig så nära som möjligt. Vet inte hur många gånger jag har jagat bort henne? Nu tycker i och för sig matte att jag är fånig eftersom Iris inte bryr sig ett skvatt om djuren. Hon skulle aldrig ta dem utan vill bara retas med mig.....men som sagt, jag är rädd om dem....












Är mätt efter kvällsmaten. Väntar nu på att Robban och Albin snart ska komma så vi kan gå rundan men det dröjer nog någon halvtimme till tror matte....Vi ska gå kvällsrundan lite tidigare än vanligt så att Robban hinner färdigställa maten innan gästerna kommer......









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar