"Twingly statistik"

torsdag 13 juli 2017

Grop.....ny sele o bälte.....


På förmiddagen fick jag följa med Robban och Albin för att vara ute i trädgården....






Jag grävde en grop i marken för att jag skulle ligga lite svalare men så fick jag syn på Lenas son så jag sprang iväg för att hälsa på honom...




...då snodde Albin min grop








Vi följde med Robban till Västerås. Han skulle på magnetröntgen av nacken. Matte följde också med för hon ville in på Arken Zoo och kolla efter ett smidigt hundförarbälte som hon kan ha när hon går ut med mig och hon hittade detta.......Verkligen smidigt med bälte och töjbart koppel, allt i ett...




Robban kom ut och hämtade Albin så att han kunde prova sin nya sele. Robban föll för den här selen direkt och den passade Albin perfekt så han köpte den.....Det har varit svårt att hitta någon sele som sitter bra på honom...Hurtta är ju ett bra märke också










Matte ville till Carlströms kött också eftersom vi var i Västerås. Hon köpte både biff, fläskkotletter och chorizokorv. Robban köpte fläskfilé och nötfärs. De har otroligt fint kött till bra priser...Robban och Lena ska bjuda vänner på middag i morgon och då tänkte Robban göra en fläskfilérätt som brukar uppskattas. 






 Robban passade på att gå en runda med oss 



Dags att åka hem. Usch, nu måste jag in i bilen igen...








Robban och Lena har gått kvällsrundan med mig och Albin. Lena hade med sig två tomatplantor till matte...så snällt av henne






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar