"Twingly statistik"

söndag 30 juli 2017

Söndagspromenad....mjukisdjur



Idag tog förmiddagspromenaden lång tid, ja det var nästan så att matte undrade vart vi hade tagit vägen?




Albin går inte fort i värmen



Jaha, så får jag vänta på honom igen....



...han har tydligen hittat en spännande doft





Dags för vilopaus. Jag är lite sur för jag fick en tillrättavisning av Robban eftersom han inte gillade att jag skällde ut en utvecklingsstörd person som passerade oss. Jag vaktade ju bara!




...får vänta på Albin igen





....som har lagt sig ner för femtielfte gången






Oj, nu kom han och satte sig bredvid mig.....




...han ville pussas men det gillar jag inte alls





...han fattade vinken till slut













Albin är lite tveksam om han ska ligga kvar på balkongen eller inte




...jag föredrar att vara inomhus. Dessutom måste jag hålla koll på mina mjukisdjur




..de är mina allihop och jag delar inte med mig












Det blev sallad idag också. Denna gång med bacon, räkor, avokado, ost, ägg och en massa grönsaker......Det lilla som blev kvar fick Albin och jag i kvällsmaten...Så gott! Det enda jag lämnade kvar var gurkbitarna. Jag är inte så förtjust i gurka precis. De varken smakar eller doftar något gott....





Matte fixade även till en paj med svarta vinbär men den får hon ha för sig själv. Robban gillar inte pajer oavsett vad de innehåller...


















Snart kommer väl Robban, Lena och Albin för jag tror att det närmar sig kvällspromenaden. Måste vila tills dess.....
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar