"Twingly statistik"

tisdag 16 januari 2018

Busväder.....



Färdigklädd för morgonrundan. Väntar bara på att Robban ska fixa till Albin också innan vi kan gå ut....



Inte så skönt med snö som piskar en i ansiktet. Det blåser rejält...



Barn kommer från alla håll. De ska till skolan förstår jag...







Det har varit riktigt ruggigt väder idag så det har varit riktigt skönt att komma hem efter promenadrundorna. Det tyckte nog Robban också för jag tycker att han gick ovanligt fort....

















Robban fick åka och hämta Lena och hennes föräldrar i Arboga på förmiddagen då deras bil hade gått sönder. De ringde efter bilbärgare som förstås hade mycket att göra men de skulle hämta bilen under dagen. Otur, för bilen har nyligen varit på verkstad för serviceunderhåll och har inte körts sedan dess...










Matte pallrade sig ut i snöyran för att köpa ägg av torgdamerna. Jag fick inte följa med för hon hade fullt sjå med att ta sig fram själv och förresten så hade det inte varit kul att sitta uppbunden utanför kiosken i det här vädret.....







Mätta efter maten. Nu väntar vi på att Robban ska ta kvällsrundan men det dröjer nog någon timme till..Jag längtar jättemycket till kvällsgodiset så jag hoppas att det blir en snabb runda...



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar