"Twingly statistik"

fredag 12 januari 2018

Snopna...långpromenader....



Så snopna både Albin och jag blev när Robban kom hit tidigt i morse och som jag trodde för att ta den vanliga morgonrundan med oss. I stället för att gå rundan fick vi hoppa in i bilen eller rättare sagt, Albin hoppade medan Robban fick lyfta in mig. Robban skulle lämna in bilen på verkstaden. Vi gick hela vägen hem så det blev en ordentlig promenad. Snöade gjorde det också.....


Det fanns jättemycket att titta på för här har jag aldrig gått förut.




Det var mörkt när vi åkte men nu ljusnar det




Föräldrar lämnar tydligen sina barn på förskolan där borta



Albin iakttar allt



Huvudet gick som en propeller på mig också men jag är mer intresserad av all vittring efter vilda djur. Robban tyckte nog att jag var ganska jobbig...




...som vanligt ska Albin nosa mig i baken



Massor av spännande dofter hittade vi....












Nu har vi precis kommit hem från samma långpromenad igen. Vi var och hämtade bilen på verkstaden. Det var faktiskt     skönt att få åka hem så man slapp gå hela vägen hem igen.



En trött Albin käkar kvällsmat. Han äter så långsamt så det var nästan jobbigt att sitta och vänta på att få slicka ur hans skål. Inte lämnade han något kvar heller, inte ens den minsta lilla ärta. Han var tydligen riktigt hungrig....














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar