"Twingly statistik"

fredag 19 januari 2018

Pulsa i djup snö...trötta




Idag har vi varit ute och pulsat i djup snö. Robban tog med oss till en stor äng där det var mycket snö. Jobbigt men jättekul! Det var i och för sig mest jag som busade och rusade runt i snön...




Om Robban nu trodde att jag inte skulle känna vittringen av vilda djur så fick han tji. Jag vet sedan tidigare att det brukar finnas rådjur här




Vet inte vad Albin har fått koll på?





...men jag har fått vittring på något spännande



...är det något som rör sig där borta?




Albin är som vanligt mest intresserad av att kolla vilka hundar det är som har passerat förbi



...ser fundersam ut




På hemväg...














Matte var tvungen att storhandla så vi åkte till Ica Maxi



Jaha, någon främmande hund har varit här vid våran bil...














Utslagna efter dagens uteliv. Matte säger att jag snarkade men det kan väl inte vara sant. Undrar om jag orkar gå kvällsrundan? Till och med Albin är trött....












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar