"Twingly statistik"

måndag 29 januari 2018

Busväder.....sen frukost








Idag var det inte alls skönt ute så jag föredrog att ligga på soffan inne i värmen. Blöt snö piskade oss i ansiktet varenda gång vi var ute så Robban tog inga bilder från promenadrundorna. Det har kommit en hel del snö under dagen. Det började med att Robban försov sig så vi gick morgonrundan en hel timme senare än vanligt. Matte ringde och väckte honom. Mig gjorde det inget mer än att jag blev tvungen att vänta på frukosten lika länge och det gillade jag inte alls....




...men Albin lämnade kvar lite grönsaker till mig när han hade ätit klart. Det var ju snällt av honom...










Och Albin gäspar som vanligt. Vet inte hur många gånger han gör det om dagen även om det inte är lika ofta som förr













I lördags var det betydligt skönare väder. Här är vi på parkeringen utanför Jysk. Matte skulle köpa en vaxduk och några billiga handdukar till Iris...



Solen sken....





...och Robban tog en rastrunda med oss. Kul med främmande platser











Matte köpte en tjockare stolsdyna också så att hon lättare ska kunna resa sig upp från stolen när hon har satt sig men som synes lade Iris genast beslag på den....







Matte kollar på storstadsmötet Djurgården - Frölunda. Matchen är jämn och fartfylld. Det står 0 - 0 efter första perioden.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar