"Twingly statistik"

söndag 21 januari 2018

Sköna promenader...retsticka





Idag har det varit ett underbart skönt väder, sol och vindstilla så det kändes inte som - 9 grader när vi gick promenaden vid lunchtid. I morse var det -15 och betydligt kyligare ute.






Robban och Albin väntar på oss....




...och det var många gånger som de fick vänta in oss







Det som göms i snö....




Albin söker gärna ögonkontakt



Matte blev inte så glad när jag gick från ena sidan till den andra men jag var lite busig idag...Det är kul med snö tycker jag....












Iris har tagit platsen i soffan där både jag och Albin brukar gilla att ligga och det bara för att jäklas. Hon är en riktig retsticka den katten....




...men till slut tröttnade katten så Albin snodde platsen



...och då blev jag lite sur















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar