"Twingly statistik"

torsdag 25 januari 2018

Ingen snö kvar.....godis




Jaha, nu är all snö borta och det var ju himla trist. Det blåser rejält och det är inte så skönt precis men fördelen är ju att marken torkar upp fortare. Det var mer blött i morse och är det något jag ogillar så är det att bli blöt om tassarna...



Robban, Albin och jag har gått de vanliga promenaderna och vi har varit ganska så ensamma ute. Konstigt att vi inte möter fler hundar faktiskt....










Robban hade ett ärende till Ica så det blev ett stopp där..




När han kom ut från butiken såg han att vi hade fått sällskap. En äldre man stod och pratade med oss. Jo, han var riktigt trevlig men Albin tycker att det är roligare att träffa främmande folk än vad jag tycker. Om de kan bjuda på något godis är det okej men annars är jag mer tveksam. Vi fick inget godis idag....








Vi går kvällsrundan lite tidigare för Robban ska bort i kväll. Ja, mig gör det inget för då får vi kanske kvällsgodiset tidigare också för nu är jag riktigt sugen....

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar